Palvelussamme on käyttökatko torstaina 26.9. klo 15 alkaen. Sen aikana jäsenhakemusta ei voi lähettää. Pahoittelemme häiriötä.

Joku roti -koulutus: Ammatillinen toinen aste ja aikuiskoulutus

Ammatillisen 2. asteen ja aikuiskoulutuksen opettajat, opinto-ohjaajat, koulutuspäälliköt ja rehtorit sekä muu opetushenkilöstö (kaikki sopimusalat): tule kysymään ja juttelemaan työhösi liittyvistä sopimus- ja työaika-asioista. OAJ Saunan Joku Roti -koulutuksissa jutellaan epämuodollisesti ja suoraan tärkeistä työaika- ja vähän palkka-asioistakin livenä ja chatissa.

16.09.2024 - 16.30
Teams, Sauna-foorumi

OAJ Saunan koulutuslivessä pääset keskustelemaan ja kysymään tarkentavia kysymyksiä arjessa mietityttävistä työaika-asioista: Miten työajan saa riittämään? Voiko jatkaa omalla ajalla?

• Mikä on työaikaa? Onko se sidottua, sitomatonta vai ei mitään?
  • Miksi ja miten työajan käyttöä kannattaisi suunnitella ja seuranta?
  • Miten saadaan työtehtävien resursointi ja työajan riittävyys kohtaamaan?
  • Mikä on työaikaa virka- ja virantoimitusmatkoilla?
  • Onko tavoitettavuus, varallaolo- ja päivystysvelvollisuutta?
  • Yli-, ilta- ja yötyölisät?

Kannustamme jäseniä suunnittelemaan eri työtehtäviin käytettävää työaikaa ja pitämään omasta työajastaan kiinni. Vinkkaamme myös järjestöltä saatavasta tuesta Roti-asioissa. Puhumme myös työpaikan yhteisen keskustelun tärkeydestä.

Livessä työmarkkinaedunvalvonnan erityisasiantuntija Juha Lindström ja kehittämispäällikkö Laura Nurminen jutteluttavat, vastaavat kysymyksiin sekä antavat vinkkejä. Voit esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen livenä tai chatissa sekä etukäteen että liven aikana.

Voit osallistua koulutukseen joko Teamsin tai OAJ Saunan kautta.

Live tallennetaan OAJ Saunaan.

Tervetuloa lauteille!

OAJ:n Sauna-foorumi

Sauna lämpenee virtuaalisesti OAJ:n Howspace-alustalla. Saunaan pääsee tilaamalla itselleen sähköpostiin lähetettävän henkilökohtaisen Howspace-kutsun.

Tilaa Howspace-kutsu

Lisätietoja Sauna-foorumista