OAJ Sauna: Megakevät 2025

Tule mukaan keskustelemaan ja kuulemaan ensi kevään sopimusneuvottelukierroksesta ja järjestövalmiudesta Sauna-liveen 6.11. klo 17.00–18.00!

06.11.2024 - 17.00-18.00
Teams, Sauna-foorumi

Nyt sinulla on mahdollisuus tuoda kentän ääntä suoraan keskustason neuvottelijoille! Tulethan kertomaan mitä neuvotteluissa pitäisi ensisijaisesti huomioida ja tavoitella.

OAJ Sauna-livessä kerrotaan tulevan sopimusneuvottelukierroksen tavoitteenasettelusta ja järjestövalmiudesta kaikkien ensi keväänä 2025 auki olevien sopimusten osalta. Tässä OAJ Sauna-livessä ns. ”virtuaalisessa jäsenillassa” haluamme kuulla juuri sinun odotuksiasi ja toiveitasi siitä, miten sopimustasi pitäisi kehittää ja millaisia muutoksia pitäisi tavoitella.

Käymme läpi mm. seuraavia teemoja ja asioita:

• Mitkä kaikki sopimukset ovat auki, aikataulu ja lähtötilanne
  • Missä, miten ja kuka neuvottelutavoitteet määrittelee – kuka sopimukset hyväksyy
  • Missä ja miten voit seurata neuvotteluiden etenemistä
  • Miten neuvotteluja voi vauhdittaa
  • OAJ:n järjestövalmius.

Pääset kertomaan toiveesi ja terveisesi suoraan keskustason neuvottelijoille. Paikalla livessä ovat neuvottelujohtaja Petri Lindroos, OVTES:n neuvottelupäällikkö Eila Urpilainen ja järjestöjohtaja Pasi Pesonen. Keskustelua luotsaa ja jäsenten kysymyksiä esittää kehittämispäällikkö Laura Nurminen.

Tilaisuus tallennetaan OAJ Saunaan myöhemminkin katsottavaksi.

Kirjaudu ja liity liveen sivun alaosan kirjautumislinkistä.

Tervetuloa lauteille!

OAJ:n Sauna-foorumi

Sauna lämpenee virtuaalisesti OAJ:n Howspace-alustalla. Saunaan pääsee tilaamalla itselleen sähköpostiin lähetettävän henkilökohtaisen Howspace-kutsun.

Tilaa Howspace-kutsu

Lisätietoja Sauna-foorumista