Palvelussamme on käyttökatko torstaina 26.9. klo 15 alkaen. Sen aikana jäsenhakemusta ei voi lähettää. Pahoittelemme häiriötä.

SOOL & OAJ: Opettajalla on oikeus koskemattomuuteen -webinaari

Väkivallan sietäminen ei kuulu opettajan työhön. Kuinka siis estää väkivalta- ja uhkatilanteita ennalta, miten toimitaan vaaratilanteissa ja mitä pitää tehdä tapahtuman jälkeen?

26.09.2024 - 17.00-18.30
Webinaari

Tule OAJ:n järjestämään webinaariin kuuntelemaan, mitkä ovat opettajan, esihenkilön ja työnantajan oikeudet ja velvollisuudet opetushenkilöstöön kohdistuvissa väkivalta- ja uhkatilanteissa sekä miten toimia tapahtuman jälkeen. Kouluttajina ovat johtava juristi Erkki Mustonen sekä erityisasiantuntija Sara Simberg OAJ:n laki- ja työelämäpalveluista.

Webinaari on ensimmäinen osa lukuvuosina 2024-2026 toteutettavaa Opettajalla on oikeus koskemattomuuteen- webinaarisarjaa. Jatko-osissa pureudutaan väkivallan ilmenemismuotoihin eri koulutusasteilla sekä erityisopetuksessa ja johtamisen näkökulmasta.

Webinaari on avoin kaikille OAJ:n ja SOOL:in jäsenille. Tallenne on katsottavissa kuukauden ajan webinaarin jälkeen.

Uusimmat tapahtumat