Rakennamme Suomen parasta työyhteisöä ja erinomaiset työntekijät ovat sen kivijalka. Strategiamme mukaisesti toimintatapamme kaikessa toiminnassa on
- palvelemme jäseniämme asiantuntevasti ja sydämellä
- toimimme aina arvojemme mukaisesti: oikeudenmukaisesti, avoimesti ja vastuullisesti
- yhteistyökumppanina olemme luotettava ja ratkaisuhakuinen.
Jos tunnet edellä kuvatut periaatteet omiksesi, tule meille OAJ:hin töihin koulutuspolitiikan palveluihin. Meillä on avoinna tehtävä
ASSISTENTTI
vakinaiseen työsuhteeseen 1.8.2023 tai sopimuksen mukaan
Tehtävänäsi on toimia koulutuspolitiikan palveluiden assistenttina. Työtehtäviisi kuuluu huolehtia erityisasiantuntijoiden arkirutiinien sujumisesta, kalentereiden toimivista aikatauluista, tapaamisten ja matkojen järjestelyistä sekä kokous- ja esitysmateriaaleista. Vastaat myös erilaisten työryhmien ja toimikuntien kokousmateriaalien kokoamisesta ja esityslistalle viemisestä, lausuntojen vastaanottamisesta, asettelusta sekä toimittamisesta pyytävälle taholle määräaikaan mennessä sekä koulutuspuolen asioiden arkistoinnista. Lisäksi avustat erilaisissa projekteissa, kyselyissä, tilaisuuksien järjestämisessä sekä sähköisten kirjeiden ja kutsujen viimeistelyssä ja lähettämisessä. Kokoat eduskunnan kyselytunnin koulutuspoliittiset keskustelut sekä toimit johdon assistentin työparina ja myös sijaistat häntä tarpeen mukaan.
Työ on kokopäiväistä ja pääosin lähityötä. Kokemus vastaavista tehtävistä on eduksi.
Lisätietoja voit kysyä koulutuspolitiikan johtaja Nina Lahtiselta, nina.lahtinen@oaj.fi tai 050 341 3964. Soittoajat 10.5. klo 12–13 ja 12.5. klo 15–16
Tarjoamme assistentille mielenkiintoisen työn ja monipuolisia haasteita mukavassa ja vireässä työyhteisössä sekä hyvät työsuhteen ehdot. Meille on myönnetty vuosina 2021 ja 2022 Great Place to Work -sertifikaatti, joka on hieno tunnustus systemaattisesta kehitysmatkastamme, jota olemme kulkeneet yhteistyössä koko henkilöstön kanssa. Lisäksi olemme olleet kahtena edellisenä vuotena Suomen parhaiden työpaikkojen listalla.
OAJ:n toimisto sijaitsee Itä-Pasilassa Helsingissä.
Lähetä hakemus palkkatoiveineen ja lyhyt ansioluettelo hakulomakkeen kautta viimeistään 19.5.2023 klo 16.00 mennessä.
Lähettämällä hakemuksen annat samalla suostumuksesi henkilötietojesi käsittelyyn. Rekrytointiprosessin tietosuojaseloste oaj.fi/tietosuojaseloste.
Haku alkaa 5. toukokuuta 2023 ja päättyy 19. toukokuuta 2023 klo 16.00 (Europe/Helsinki)
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen
Odotamme hakijalta seuraavia asioita
- kokemusta assistentin tehtävistä
- MS Office-ohjelmien ja Teamsin hallintaa
- soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi)
- sujuvaa suomen kielen taitoa
- oma-aloitteisuutta
- palveluhenkistä asennetta
- tarkkuutta, järjestelmällistä ja innostunutta työotetta sekä organisointikykyä
- hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
Tarjoamme
- mielenkiintoisen työn ja monipuolisia haasteita
- laajat koulutusmahdollisuudet
- lounasedun
- mukavan ja vireän työyhteisön
- kuntosalin käyttöoikeuden
- liikunta- ja virkistysedun
- työsuhdepyöräedun
- työmatkaedun
- kattavat työterveyspalvelut
Opetusalan Ammattijärjestö OAJ
Opetusalan Ammattijärjestö OAJ on maailman ainoa työmarkkinajärjestö, joka vastaa oman maan opettajien edunvalvonnasta. Jäsenemme työskentelevät koulutus, kasvatus- ja tutkimustehtävissä päiväkodeissa, peruskouluissa, lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa, aikuisoppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Jäsenmäärämme on noin 115 000, ja olemme Akavan sekä Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö Jukon suurin jäsenjärjestö.