Rakennamme Suomen parasta työyhteisöä ja erinomaiset työntekijät ovat sen kivijalka. Strategiassa määriteltyjen arvojemme mukaisesti:
- Rakennamme sivistystä
- Uudistamme yhdessä
- Vaikutamme rohkeasti
- Toimimme oikeudenmukaisesti.
Yhteisömme on monimuotoinen. Toimimme toisia arvostaen ja kunnioittaen. Kun uudistamme ja uudistumme, teemme sen demokraattisesti ja yhteisten linjausten mukaisesti. Haluamme OAJ:ssä tehdä laadukasta ja vaikuttavaa henkilöstöpolitiikkaa sekä olla vahvassa ja välittömässä vuorovaikutuksessa henkilöstömme ja muiden meille tärkeiden ihmisten kanssa. Jos tunnet edellä kuvatut periaatteet omiksesi, tule meille töihin OAJ:hin.
JÄRJESTÖTOIMINNAN ASSISTENTTI, järjestöpalvelut
Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa 15.4.2025 tai sopimuksen mukaan.
TEHTÄVÄNÄSI ovat tällä hetkellä kolmen OAJ:n valtakunnallisen yhdistyksen assistenttitehtävät. Työssäsi hoidat yhdistysten koulutus-, tapahtuma- ja ennen kaikkea kokousjärjestelyitä. Toimit kokousten sihteerinä sekä hoidat päivittäisiä juoksevia asioita (esim. hotelli- ja matkavaraukset, uutiskirjeiden kokoaminen ja lähettäminen, laskujen tarkastaminen). Hallitset kokousasiakirjojen laadinnan ja tunnet taloushallinnon perusteet. Olet myös vahvasti mukana yhdistysten viestinnässä: päivität yhdistysten verkkosivuja ja some-alustoja. Työskentelet pääsääntöisesti itsenäisesti ja olet osa OAJ:n valtakunnallisten yhdistysten kolmen hengen tiimiä.
TOIVOMME, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus täydennettynä työkokemuksella omalta vastuualueelta. Tehtävässä edellytetään hyviä ICT- ja viestintätaitoja. Kokemus järjestö- tai yhdistystoiminnasta on eduksesi, oli kokemus hankittu harrastustoiminnan tai työelämän kautta. Tehtäväsi vaatii organisointikykyä, oma-aloitteellisuutta, huolellisuutta ja erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Olet luonteeltasi positiivinen, luotettava ja kykenet työskentelemään sekä itsenäisesti että ryhmän jäsenenä.
Olet innostava työyhteisön jäsen ja tiimikaveri, joka pitää työskentelemisestä sekä ihmisten kanssa että itsenäisesti. Järjestötoiminnan assistenttina teet aktiivista yhteistyötä eri yhdistysten toimijoiden kanssa, kehität käytännönläheisiä ja tehokkaita ratkaisuja ja viet ideoita arjen toimintaan.
Et ole työssäsi yksin, vaan apunasi ovat kollegasi OAJ:n järjestöpalveluista ja koko työyhteisöstä sekä yhdistyksiesi puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat. Olemme kivoja tyyppejä, toivottavasti sinäkin! Meillä on tiivis valtakunnallisten yhdistysten (VKY) tiimi, jossa on erinomainen henki. Yhteistyö, avoin kommunikointi ja toistemme auttaminen ovat meille voimavaroja. Tiimiimme sopii parhaiten henkilö, jolle positiivisuus on luontainen ajattelutapa ja joka lähestyy asioita ratkaisukeskeisesti. Meille on tärkeintä, että olemme tiiminä yhdessä veneessä ja työllämme autamme yhdistyksiämme menestymään.
LISÄTIETOA tehtävästä antaa järjestöpäällikkö Kaj Raiskio, puh. 050 413 5948, kaj.raiskio@oaj.fi. Mahdolliset tiedustelut to 6.3. klo 12–13.30 ja 14.30–16 sekä ti 11.3. 13–15.
TARJOAMME uudelle järjestötoiminnan assistentille mielenkiintoisen työn ja monipuolisia haasteita mukavassa ja energisessä työyhteisössä sekä hyvät työsuhteen ehdot. OAJ:n toimisto on Green Office ja meillä on oma ympäristöohjelma.
Arkeasi helpottavat liukuva työaika ja osittainen etätyömahdollisuus. Yhteisöllisyys on voimavaramme ja pidämme huolta, että kohtaamme toisiamme arjessa. Työskentelemme lähityössä vähintään kolme päivää viikosta. OAJ:n toimisto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella, aivan Kauppakeskus Triplan läheisyydessä Itä-Pasilassa Helsingissä.
Haku alkaa 1. maaliskuuta 2025 ja päättyy 19. maaliskuuta 2025, klo 23.59 (Europe/Helsinki).
Työsuhteen tyyppi: Toistaiseksi voimassaoleva
Tehtävässä noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa.
LÄHETÄ hakemuksesi palkkatoiveineen ja lyhyt ansioluettelosi viimeistään ke 19.3.2025. Vastaanotamme hakemuksia ainoastaan Hae työpaikkaa -painikkeen (TalentAdoren) kautta. Hae työpaikkaa sivun lopussa olevan linkin kautta.
Lähettämällä hakemuksen annat samalla suostumuksesi henkilötietojesi käsittelyyn. Rekrytointiprosessin tietosuojaseloste on verkkosivuillamme:
Rekrytointiprosessin tietosuojaseloste (oaj.fi)
Odotamme hakijalta seuraavia asioita
- Kokonaisvaltaista osaamista assistenttityöstä
- Kokemusta yhdistys- ja järjestötoiminnasta
- Kokemusta koulutus-, tapahtuma-, ja ennen kaikkea kokousjärjestelyistä
- Kokousasiakirjatekniikan hallintaa
- Taloushallinnon perusteiden tuntemusta
- Viestinnän perusosaamista: verkkosivujen ja somealustojen päivitys
- Sujuvaa suomen kielen taitoa
- ICT-taitoja
- Soveltuvaa koulutusta täydennettynä työkokemuksella
Tarjoamme
- Mielenkiintoisen työn ja monipuolisia haasteita
- Mukavan ja energisen työyhteisön
- Lounasedun
- Liikunta- ja virkistysedun
- Laajan työterveyshuollon
- Työsuhdepyöräetuuden
- Työmatkaetuuden
- Kuntosalin käyttömahdollisuuden
Opetusalan Ammattijärjestö OAJ
Opetusalan Ammattijärjestö OAJ on maailman ainoa työmarkkinajärjestö, joka vastaa oman maan kaikkien opettajien edunvalvonnasta. Jäsenemme työskentelevät koulutus-, kasvatus- ja tutkimustehtävissä päiväkodeissa, peruskouluissa, lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa, aikuisoppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Jäsenmäärämme on noin 115 000, ja olemme Akavan sekä Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö Jukon suurin jäsenjärjestö.