Det är serviceavbrott i tjänsterna torsdag 26.9 från kl. 15. Medlemsansökan kan inte skickas under avbrottet. Vi beklagar eventuella besvär som störningen kan medföra.

Semester och rekreation - också utomlands

Planerar du spa-helg, stugsemester eller kanske äventyr utomlands? Som medlem får du fina förmåner för semester och rekreation. Det lönar sig att kolla in utbudet!

Bekanta dig med medlemsförmånerna här på oaj.fi  och på Member+ för akavamedlemmarna när du planerar till exempel:

• Hotell- eller hostellövernattning
  • Skid- eller vandringsresa
  • Kryssning
  • Besök i nöjespark

Till Member+-tjänsten

Internationellt lärarkort ger rabatter utomlands

Som OAJ-medlem får du 50 procents rabatt på internationella lärarkortet ITIC (International Teacher Identity Card) som är den enda internationellt erkända lärarkortet. Det ger tillgång till tusentals förmåner och rabatter i långt över hundra länder på allt från restauranger, teatrar, muséer och resbiljetter.

Beställ lärarkortet på ISIC.fi

Långresor med Kilroy

Som medlem får du rabatt på resor via Kilroy med ITIC-kortet. Du kan du fara på solsemester, äventyr, volontärarbete och till exempel på språkkurs.

Du kan också fara på studieresa med dina studerande som får gratis det internationella studiekortet (ISIC) som är värt 10 euro per kort.

Till Kilroy.fi

KIILA-rehabilitering för att stödja orken

OAJ erbjuder medlemmarna KIILA-rehabilitering för att stödja arbetsförmågan och ork i arbetslivet.

Läs om KIILA-rehabilitering