Palvelussamme on käyttökatko torstaina 26.9. klo 15 alkaen. Sen aikana jäsenhakemusta ei voi lähettää. Pahoittelemme häiriötä.

Hae Kiila-kuntoutukseen

Kiila-kuntoutuksen tavoitteena on parantaa työkykyä ja tukea pysymistä työelämässä. Kiila-kuntoutus voi olla sinulle sopivaa kuntoutusta, jos sairaus vaikeuttaa työskentelyäsi, olet jo saanut apua työterveyshuollosta ja työpaikalta, mutta se ei tunnu riittävän, tarvitset asiantuntija-apua ammatillisiin ja työhyvinvointiin liittyviin asioihin sekä terveyteen ja elämänhallintaan.

Kiila-kuntoutukset ovat monimuotoisia, ja kuntoutukseen sisältyy yksilö- ja ryhmätapaamisia noin vuoden ajan. Kuntoutukset on jaettu ammattialoittain. Kiila-kuntoutukseen pääsemiseksi tarvitset työterveyshuollon B-lausunnon. Tämän jälkeen haet Kelan kautta pääsyä kuntoutukseen.

Alla olevissa esitteissä on tarkemmat hakuohjeet. Kuntoutusjaksolle osallistuminen on maksutonta. Kysy työntantajaltasi maksaako työnantaja kuntoutusjakson ajalta palkkaa.

Hae nyt syksyllä 2024 alkaviin Kiila-kuntoutuksiin

Lataa esite alta ja tutustu lisää:

Aineenopettajien Kiila-kuntoutus (PDF)

Erityisopettajien Kiila-kuntoutus  (PDF)

Luokanopettajien Kiila-kuntoutus (PDF)

Opinto-ohjaajien Kiila-kuntoutus (PDF)

Yleissivistävien Kiila-kuntoutus (PDF)

Moniammatillisiin yksilökuntoutuksiin on jatkuva haku. Lue lisää esitteestä:

Lataa ja lue esite (PDF)

Tutustu Kiilaan tarkemmin Kelan sivuilla:

Kiila-kuntoutus