Så här loggar du in

Det är lätt att logga in på oaj.fi, men för att hjälpa dig på traven finns nedan anvisningar för inloggning, byte av lösenord och hur du meddelar om inloggningsproblem.

Så här loggar du in på oaj.fi

Du kan logga in med bankkoder eller genom mobilidentifikation som är tjänster med stark autentisering. Välj det alternativ som passar dig bäst. Här behövs inget medlemsnummer.

Läs mera om mobilidentifikation och hur du tar i bruk tjänsten via den egna mobiloperatören på mobiilivarmenne.fi/sve

 

Det lönar sig att logga in!

När du loggar in får du ta del av innehåll som endast är synligt för inloggade medlemmar. Till exempel är kampanjkoder för medlemsförmåner endast tillgängliga för inloggade användare. Information för medlemmarna är en central medlemsförmån och som inloggad medlem kan du se mer!

Du ser alla tjänster i Egna uppgifter under ”Jäsenen verkkopalvelut” (nättjänster för medlemmen).

E-tjänsterna

Rekommenderade webbläsare

För våra e-tjänster behövs internetförbindelse och webbläsare. 

Om du ändrar dina kontaktuppgifter och använder Chrome, ska du kontrollera att ändringarna förblir korrekta i fälten. Den automatiska ifyllningen har ibland krånglat så att till exempel ett och samma för- eller efternamn har kommit i båda fälten.

Problem med inloggningen?

Om du inte lyckas logga in till egna uppgifter via knappen Logga in eller om du inte får fram innehåll som är enkom för medlemmarna, ska du göra så här:

Vänta några minuter och försök på nytt. Sidorna kan ha många besökare. Rensa också cacheminnet och ta bort cookies.

Skicka oss ett kontaktformulär om du trots allt inte lyckas med inloggningen.

För att vi bättre ska kunna hjälpa dig ska du i formuläret svara på:

  • Använde du bankkoder eller mobilidentifikation när du försökte logga in?
  • Vilken bank ifall du använder bankkoder?
  • Hurdant felmeddelande fick du?